Обмін та повернення товару
Обмін і повернення товару
Ми забезпечуємо можливість повернення та обміну товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».
Ви можете обміняти або повернути товар придбаний у нашому магазині, якщо Вам не підійшов розмір, колір, фасон або по будь-яких інших причинах в період не більше як 14 календарних днів з моменту отримання, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Увесь товар ретельно перевіряється перед відправкою, тому ми гарантуємо його високу якість. Ви можете повернути товар або відмовитися від його отримання у відділенні пошти або при доставці кур’єром.
Наші фотографії відображають реальний вигляд товару, і навіть якщо вони виглядають занадто ідеально, точність відповідності товару на фото становить 99%. Водночас, пам’ятайте, що під час фотосесій ми використовуємо спеціальне освітлення, а товари абсолютно нові та не були у використанні. Тому можливі незначні відхилення в кольорі при отриманні (також враховуйте, що різні пристрої можуть по-різному передавати кольори на екрані).
Обмін і повернення не здійснюються у таких випадках: – вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку); – вироби з ознаками використання (пошкоджені, поламані); – вироби з порушеною упаковкою; – вироби, які повертаються після 14 днів з моменту покупки.
Процедура повернення/обміну
Щоб здійснити повернення або обмін товару, зв’яжіться з нашим менеджером за телефоном +380 68 003 37 73 для подальших інструкцій, або надішліть фотографію браку, номер замовлення, обрану послугу (обмін або повернення коштів) і суму вашого замовлення.
Повернення коштів
Повернення коштів відбувається на банківську картку протягом 5 робочих днів.
З повагою, команда FRESH SHOES 🙂